SERIJA MF 6700 S

Traktori serije MF 6700 S izrađeni su na temelju popularne serije MF 6600 i ispunjavaju najnoviji standard za ispušne plinove Tier 4 Final. Ovi profesionalni strojevi, s opsegom snage od 120 – 200 KS, osiguravaju nenadmašan odnos snage i težine kao i izuzetnu okretnost.
Najjači četverocilindrični traktor u svijetu, MF 6718 S, sa snagom do 200 KS, postavlja nova mjerila u ovoj klasi. Nadalje, serija MF 6700 S ima dodatne inovacije, poput novog Fieldstar 5 terminala sa zaslonom osjetljivim na dodir, AutoGuide opcijom, LED svjetlima te donosi važne promjene u detaljima koje daju dodatnu sigurnost za korisnika. Unutrašnji i vanjski dizajn također su izmijenjeni.
  • MODEL

  • MF 6712 S

  • MF 6713 S

    MF 6714 S

    MF 6715 S

    MF 6716 S

    MF 6718 S

  • SNAGA U KS

  • 120

  • 130

    140

    150

    160

    175

  • SA EPM

  • 140

  • 150

    160

    175

    185

    200

  • MOTOR/ZAPREMNINA

  • Agco Power 4 cil./ 4,9 l

  • Agco Power 4 cil./ 4,9 l

    Agco Power 4 cil./ 4,9 l

    Agco Power 4 cil./ 4,9 l

    Agco Power 4 cil./ 4,9 l

    Agco Power 4 cil./ 4,9 l

  • MJENJAČ

  • Dyna 4

  • Dyna 4 / 6 / VT

    Dyna 4 / 6 / VT

    Dyna 4 / 6 / VT

    Dyna 6 / VT

    Dyna 6 / VT

AGCO Power 4,9-litreni 4-cilindrični motor iznimne zapremnine i snage ispunjava u modelima serije MF 6700 S najnoviji standard ispušnih plinova Tier 4 Final. Za filtriranje ispušnih plinova i dalje se primjenjuje sustav koji ne zahtijeva apsolutno nikakvo održavanje, a sastoji se od DOC-a i SCR-a. Neovisno o odabranom mjenjaču, svi su modeli opremljeni elektroničkim Power Management sustavom (EPM). Ovaj sustav u određenim načinima korištenja osigurava vozaču dodatnu snagu od do +25 KS. Visoka snaga i okretni moment na niskom broju okretaja jamče izvrsnu učinkovitost u potrošnji goriva i nisku razinu buke.
Dyna-4 i Dyna 5 mjenjači sa sustavom Motor-Power Management jednostavni su za upotrebu. Sve funkcije mogu se odabrati vrlo jednostavno bez stiskanja pedale spojke, a podaci o odabranoj grupi i powershift stupnju jednostavno se mogu očitati na instrument ploči.

Funkcija SpeedMatching spada u serijsku opremu, a omogućuje automatski odabir odgovarajućeg powershift stupnja kod promjene grupe. U serijskoj opremi također dolazi AutoDrive, super sporohodne brzine i ComfortControl.

Za najmanju potrošnju goriva i najvišu učinkovitost, Dyna-6 modeli opremljeni su Eco-modusom. Modeli s Dyna-4 i Dyna-6 mjenjačima dolaze sa sustavom Motor-Power Management (EPM) za kontinuiranu raspoloživost snage u najrazličitijim uvjetima i radovima, povećanu produktivnost i smanjenu potrošnju goriva.

U Eco-modusu traktor doseže maksimalnu brzinu na nižem broju okretaja uz manju potrošnju goriva i razinu buke.

Efekt spojke vozaču omogućuje istovremeno kočenje i aktiviranje spojke jednom nogom, što znači da je rad s utovarivačem jednostavniji, udobniji i sigurniji.

Sustav Dyna-VT (sada također s EPM sustavom = +25 KS) koncipiran je za najveću moguću produktivnost, rasterećenje vozača i optimizaciju potrošnje goriva. Ručica PowerControl omogućuje jednostavnu promjenu smjera vožnje i broja okretaja. Upotrebom tempomata SV1 i SV2 s mogućnošću predodabira, sustav automatski održava brzinu i memorira je pri gašenju motora.

Regulator granične sile aktivira se pri povećanju opterećenja motora i padu broja okretaja. Mjenjač pritom smanjuje brzinu vožnje u svrhu održavanja snage, a traktor pri oscilacijama opterećenja radi maksimalnom snagom.

Za jednostavnije upravljanje i veću udobnost, sustav dinamičke regulacije traktora (DTM) surađuje sa sustavom Dyna-VT i po aktiviranju automatski regulira motor i mjenjač. DTM sustav regulira broj okretaja, kako bi se bez gubitka snage održala konstantna brzina vožnje i smanjio broj okretaja.
Panoramska kabina s razvučenim vjetrobranom, bočnim prozorima i brojnim poboljšanjima. Slobodan odabir upravljačke palice i naslonjača za ruku, novi upravljački elementi na desnom B-stupu, nova instrument ploča sa zaslonom SIS Screen (Setup and Information) i konzola te oprema sa sustavom Datatronic CCD.

Dostupno po izboru u konvencionalnoj mehaničkoj izvedbi ili kao potpuno novorazvijena aktivna amortizacija kabine. Sve ove nove funkcije u kabini vozaču jamče manje stresa i bolju udobnosti, a samim time i veću produktivnost. Što je duže vrijeme korištenja, to je veća korist.
POVRATAK