X7 SWB

X7 s kratkim međuosovinskim razmakom
Asortiman X7 SWB predstavlja nove motore usklađene s Stage V zahvaljujući HI-eSCR2 (DOC+SCRoF) sustavu za obradu ispušnih plinova. Traktori su opremljeni novim FTP NEF 45, 16-ventilskim, 4,5-litrenim 4-cilindričnim motorima i FTP NEF 67, 24-ventilskim, 6,7-litrenim 6-cilindričnim motorima s turbom i elektroničkim ubrizgavanjem Common Rail.
Traktori su opremljeni novim FTP NEF 45, 16-ventilskim, 4,5-litrenim 4-cilindričnim motorima i FTP NEF 67, 24-ventilskim, 6,7-litrenim 6-cilindričnim motorima. Inovativni dio motora leži u strategiji ubrizgavanja goriva, što dovodi do većeg odziva, manje potrošnje goriva i poboljšanih emisija u svim oblicima kretanja.


Dostupna su dva prijenosa: VT-Drive (za veće snage) i P6-Drive (za sve četiri snage u rasponu). Kontinuirano varijabilni 4-stupanjski VT-Drive s 4 kompleta krunskih kotača i uljno hlađenim spojkama jamči prvoklasnu reakciju. Rasponi brzina, od najmanje 0,04 km/h do najviše 50 km/h, olakšavaju produktivnost u svakom radnom okruženju. Prijenosom se upravlja VT-EasyPilot joystickom na višenamjenskom naslonu za ruku. P6-Drive mjenjač, s druge strane, ima 6 Powershift stupnjeva prijenosa pod opterećenjem, 5 robotiziranih raspona i elektrohidraulički mjenjač za vožnju unatrag na kolu upravljača. Ukupni broj stupnjeva prijenosa je 30 naprijed + 15 unatrag što postaje, s Creeperom, 54 naprijed + 27 unatrag. Mjenjačem se upravlja putem jednostavnog i ergonomskog EasyPilot joysticka. Sustav Stop & Action integrira De-Clutch u papučicu kočnice, omogućavajući zaustavljanje traktora bez pritiskanja spojke za lakšu vožnju po cesti.
Pozornost posvećena udobnosti strojara potvrđena je kao najbolja u klasi i za terensku i za cestovnu vožnju, zahvaljujući dodatnom neovisnom sustavu ovjesa prednje osovine koji, pomoću elektroničke kontrole, apsorbira naprezanja i udarce neovisno na svakom kotaču. Na terenu mehanizam značajno poboljšava trakciju i upravljivost, dok na cesti optimizira brzinu, sigurnost i udobnost. Visoka kvaliteta korištenih materijala i izvrsna ergonomija kontrola u kabini čine prostor za vožnju idealnim za rad bez stresa. Također postoje dvije opcije ovjesa kabine: mehanički ili poluaktivni elektronički upravljani.





